Avatar cel mai mare succes al francmasoneriei şi satanismulu
Nu ştiu dacă în ultima vreme vreun film a avut atâta succes, cum a avut “Avatar”.
Nu ştiu dacă în ultima vreme vreun film a avut atâta succes, cum a avut “Avatar”. Megaproducţia lui James Cameron a ajuns deja pe primul loc în lume, la cele mai mari încasări realizate vreodată de o peliculă cinematografică. Filmul surprinde foarte mult prin efectele speciale care, pentru unii, par a fi extraordinare. Dar, totuşi, pentru neiniţiaţi, filmul ascunde multe lucruri…de natură malefică!
Se pare că filmul a costat jumătate de miliard de dolari pentru a fi realizat, ceea ce înseamnă că ar fi cel mai scump film din istoria omenirii. Nu se ştia înainte de apariţia sa pe piaţă că filmul ar avea atâta succes; ar fi putut să fie un mare fiasco. De aceea, întrebarea legitimă care se pune ar fi: de ce s-ar risca să fie investiţi atâţia bani într-un film, care ar fi putut foarte bine să nu-şi scoată cheltuielile? Poate întrucât anumite forţe ascunse ar fi interesate nu neapărat de bani, ci de transmiterea unor mesaje ascunse omenirii?
Manipularea genetică şi crearea unui nou om – idealul Illuminati
Coincidenţă sau nu, James Cameron (producătorul şi regizorul lui “Avatar”) este binecunoscut pentru că, în majoritatea filmelor sale, prezintă mesaje “anti-umane”, prin care extratereştrii sau creaturile robotice devin “super-eroi”, prin uciderea oamenilor răi care încearcă să lupte împotriva lor. Să ne amintim câteva din filmele lui James Cameron în care se întâmplă acest lucru: “The Terminator” (1984), “Aliens” (1986), “The Abbyss” (1989), “Terminator 2: Judgement Day” (1991), “Terminator 3: Rise of the Machines” (2003). Interesant e că această dogmă este una care aparţine şi organizaţiei masonico-satanice Illuminati, ce consideră că “oamenii reprezintă o boală” pentru întreg sistemul biologic al Pământului, şi de aceea, ei trebuie înlocuiţi cu alte fiinţe umane, puternic modificate genetic.
De aceea, organizaţia Illuminati ar dori ca, cu ajutorul ştiinţei, să se creeze un “corp nou”, un “nou om”, care să poată fi manipulat şi controlat diabolic. Ce-aţi zice dacă ar apărea oameni cu picioare de panteră, care să poată să alerge la fel de rapid ca nişte pantere? Prin tehnologia de azi, în viitor nimic n-ar fi imposibil.
În anul 2003, chinezii de la Universitatea din Shanghai au reuşit să creeze celule umane, folosind ovule de iepure. În 2004, americanii au reuşit să creeze porci cu sânge uman. Iar cercetătorii californieni au creat un şoarece cu creier uman. Toate acestea sunt realităţi, nu poveşti (puteţi citi mai multe pe portalul National Geographic.
Aceeaşi idee, însă, cea a creării unui nou trup de om, modificat genetic, apare şi în “Avatar”. În acest film, militarii care ajung pe planeta Pandora, pot lua forma fiinţelor umanoide Na’vi, fiinţe mult mai mari şi mai puternice. Prin inginerie genetică, totul e posibil, chiar şi crearea unui “nou om”! Acesta este unul din mesajele de bază pe care ar dori să ni le transmită James Cameron în “Avatar”. Dar…ia staţi aşa! Acelaşi lucru l-ar dori şi organizaţia Illuminati. Mare coincidenţă, nu-i aşa?
Soarecele cu ureche umana, realitatea manipularii genetice diabolice
Acum, să ne mai gândim la o altă chestiune. Ştirile acestea despre hibrizii între animale şi oameni au apărut în mod public; este imposibil ca marile guverne ale lumii sau forţele oculte care conduc această lume să nu aibă nicio legătură cu acest lucru. Dacă în 2005, au apărut ştiri conform cărora s-au obţinut porci cu sânge de om, sau şoareci cu creier uman, vă daţi seama că există laboratoare ultrasecrete în care cercetările genetice sunt extrem de avansate. Şi e posibil, de ce nu, ca să se fi obţinut deja un alt “trup nou” de om. De aceea, am putea bănui că “Avatar” a fost lansat pentru a putea sărbători succesul în obţinerea unui nou trup, creat prin manipulare genetică diabolică?
Dr. Ewen Cameron, mentorul lui James Cameron
Dar, pentru a înţelege mai bine ce se ascunde în spatele filmului “Avatar”, să parcurgem împreună o biografie interesantă al realizatorului filmului, James Cameron.
Totul începe cu Dr. Ewen Cameron (doar coincidenţă de nume), care a fost un mare psihiatru american. Dr. Cameron şi-a început cariera în psihologie în cadrul serviciilor secrete militare americane, la Office of Special Services (O.S.S.), interogând prizonierii în cel de-al doilea război mondial. Unul dintre prizonierii săi celebre a fost Rudolf Hess, cel care a zburat cu avionul din Germania până în Marea Britanie, pentru a se asigura că se va pune capăt războiului. Hess a fost capturat, întemniţat şi interogat de mai mulţi psihiatri, printre care şi de către Dr. Cameron, care se folosea de o serie de tehnici psihiatrice, cu scopul de a modifica şi controla comportamentul uman.
Mai târziu, O.S.S. şi-a schimbat denumirea în C.I.A., iar Dr. Cameron şi-a continuat munca în cadrul proiectelor Bluebird şi Artichoke, care în 1953, a devenit cunoscut sub numele de MK-ULTRA.
Dr. Cameron era un om fără milă, ce urmărea să obţină controlul absolut al minţii umane, folosindu-se de droguri sau şocuri electrice. Având parte de numeroase scandaluri, MK-ULTRA a fost oficial închis de către CIA în 1973, dar se pare că şi-a continuat în secret activitatea sub numele de MK-SEARCH, până în 1984.
Primul film al lui James Cameron a fost finanţat de francmasonerie
La sfârşitul anilor ‘70, un şofer din California pe nume James Cameron, decide să renunţe la meseria sa pentru a se ocupa de realizat filme. Conform biografiei oficiale, James Cameron a fost convins în 1978, de către un consorţiu de dentişti din Tustin (California) să scrie un scenariu pentru o mică producţie care s-a numit “XenoGenesis”. Pentru asta, ar fi primit 20.000 de dolari. Cuvântul “consorţiu” este insă unul ciudat; conform DEX, el înseamnă: “Asociere a câtorva bănci sau societăţi comerciale mari pentru efectuarea în comun a unor operaţii financiare”.
Ce treabă au dentiştii cu un consorţiu? De fapt, aceşti “dentişti” erau “psihiatri” conectaţi la programul MK-ULTRA al CIA şi de dr. Ewen Cameron. James Cameron şi “psihiatrii” se cunoşteau între ei dintr-o organizaţie fraternală de care ei aparţineau, şi la care James Cameron a aderat începând cu vârsta de 21 de ani. Această frăţie secretă l-a ajutat pe Cameron să-şi finanţeze primul său film şi să-l ajute în carieră. Motivul pentru care acest “consorţiu” i-a finanţat lui Cameron filmul XenoGenesys în anul 1978 a fost acela de avea oportunitatea folosirii imaginii subliminale şi manipulării emoţionale asupra unui mare număr de oameni.
James Cameron şi Noua Ordine Mondială
James Cameron şi-a continuat cariera la studiourile de film denumite “New World Pictures” care aparţineau lui Roger Corman. E oare o coincidenţă că denumirea de “New World”, adică “Noua Lume”, apare în expresia “New World Order”, adică “Noua Ordine Mondială”, idealul francmasoneriei care aspiră la o guvernare globală?
James Cameron a lucrat apoi ca director de imagine la filmul “Bătălia dincolo de stele” (1980). Titlul filmului era unul simbolic şi exprimă o credinţă, în rândul ufologiştilor, ca şi a francmasonilor, conform căreia o veche bătălie a avut loc în sistemul nostru solar, în urmă cu câteva mii de ani în urmă. Ideea era folosirea tehnologiei MK-ULTRA pentru a pregăti masele să creadă în extratereştri, cu scopul aducerii omenirii în “Noua Ordine Mondială”.
Determinat să intre în regie, Cameron a fost regizor second într-o altă producţie SF “Galaxia terorii” (1981).
Prin “Terminatorul”, James Cameron îşi dezvăluie apartenenţa sa la francmasonerie
În anul 1982, James Cameron termină de scris scenariul la “The Terminator”, împreună cu soţia sa (care era membră a Ordinului Stelei de Est, organizaţie masonică feministă). Ideea principală din “The Terminator” este aceea că un om este trimis înapoi în timp pentru a se lupta cu un cyborg, ce doreşte a ucide o femeie, care urma să dea naştere unui salvator, acesta din urmă având să salveze omenirea de o lume guvernată de roboţi. Simbologia poveştii a fost luată din Biblie, întrucât femeia ar putea fi comparată cu “Fecioara Maria”, iar “salvatorul” cu Iisus Hristos.
Simbolismul francmasonic din “The Terminator” era evident în tot filmul. Unul din primele simboluri a fost acela de a utiliza “lumina albastră” în situaţii întunecate. Aceasta va reprezenta unul din stilurile de regizare ale lui James Cameron. Lumina albastră reprezintă ascensiunea simbolică a lui Cameron de la primele grade francmasonice (cunoscute sub numele de “grade albastre”), la următoarele grade, cunoscute ca “Ritul York”.
Unul din personajele din “The Terminator” descriu maşinile ca fiind “noua ordine a inteligenţei”.
Orion Pictures, legată de francmasonerie
Simbolul cel mai concret este reprezentat de numele distribuitorului acestui film. Deşi Cameron a lucrat cu compania HBO pentru a realiza această peliculă, totuşi ea a fost distribuită de Orion Pictures. Orion este simbolul lui Osiris, zeul egiptean al iluminării şi fertilităţii. Partenera lui Osiris era Isis, zeiţa egipteană a Pământului. Dar ambele zeităţi sunt reprezentate de componentele masculine şi feminine ale simbolului francmasonic (pătratul şi compasul). Pătratul este reprezentat de “Isis”, iar compasul de “Osiris”. Isis este simbolizat prin steaua Sirius, întrucât unii francmasoni cred că înaintaşii lor proveneau din steaua Sirius.
Scopul final al lui “The Terminator” a fost acela de a se folosi lucrările lui dr. Ewan Cameron în filmul regizat de James Cameron. Pelicula a fost creată pentru a imprima un mesaj subliminal publicului pentru o tehnologie mai avansată ce va veni pe Pământ în viitor. Cei care vor rezista acestui mesajului vor fi…”exterminaţi”. Filmul a avut un imens succes, aşa că James Cameron şi-a putut atinge parţial ţinta.
“Avatar” şi vrăjitoria
Pentru cei care au vizionat acest film, mai ţineţi minte secvenţa în care extratereştrii Na’vi se strâng în jurul unui “copac al sufletelor” şi aici, ţinându-se de mână, cu mâinile albastre, rostesc tot felul de incantaţii? Ştiţi de ce aminteşte această secvenţă? De vrăjitoarele care se adunau tot în jurul unui copac, se ţineau de mâini, spuneau incantaţii demonice, în timp ce-l venerau pe satana. Exact la fel se întâmplă şi în “Avatar”. Iar să mai fie vorba de o coincidenţă?
Utilizând tehnologia MK-ULTRA de manipulare a minţii, James Cameron poate spune subliminal publicului său că a practica vrăjitoria este o experienţă pozitivă, la fel ca şi venerarea naturii. Astfel, vrăjitoria este introdusă în industria filmului printr-o formă foarte subtilă. Foarte tare…
În concluzie, filmul “Avatar” este o altă încercare de manipulare a conştiinţei umane de către industria hollywoodiană a filmului, care este subordonată francmasoneriei.Nu trebuie decât să fiţi atenţi la toate aceste manipulări şi să nu vă lăsaţi “furaţi” de efectele speciale extraordinare ale acestui film. Şi nu uitaţi niciodată cuvintele din Biblie: “Cunoaşteţi adevărul şi adevărul vă va elibera”.